Και όμως, υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος να τρως μικρότερη μερίδα από το αγαπημένο σου φαγητό, χωρίς να δυσανασχείς. Το χρώμα του πιάτου σου θα σε βοηθήσει σε αυτό.

Άλλο χρώμα το φαγητό, άλλο χρώμα το πιάτο

Mελέτη που έκαναν επιστήμονες έδειξε πως, όταν το χρώμα του πιάτου μας βρίσκεται σε ομοιομορφία με το χρώμα του φαγητού (π.χ. άσπρα μακαρόνια σε λευκό πιάτο), χάνουμε κάπως τον έλεγχο της ποσότητας που τρώμε. Έτσι μπορούμε να φάμε ακόμα και 20% περισσότερο από όσο θα τρώγαμε αν τα άσπρα μακαρόνια ήταν σερβιρισμένα σε ένα πιάτο διαφορετικού χρώματος (π.χ. σε κόκκινο, πράσινο ή μπλε). Μάλιστα, όταν η αντίθεση του χρώματος πιάτου – φαγητού είναι μεγάλη, τόσο καλύτερο είναι το αποτέλεσμα.

Για να ελέγχεις τις μερίδες

Αυτό, σύμφωνα με την εκτίμηση των ερευνητών, οφείλεται στο ότι η διαφορά των χρωμάτων βοηθά τον εγκέφαλο να έχει καλύτερη επίγνωση του μεγέθους της μερίδας του φαγητού που πρόκειται να καταναλώσουμε. Επιπλέον, αν τρώμε μόνιμα σε μπλε πιάτο, έχουμε ακόμα περισσότερες πιθανότητες να δαμάσουμε τη λαιμαργία μας, ισχυρίζονται οι ειδικοί: Επειδή καμία τροφή δεν έχει μπλε χρώμα, μειώνεται ασυνείδητα ο ενθουσιασμός για το φαγητό. Σε αυτό συντείνει και το γεγονός ότι το μπλε θυμίζει χαλασμένο (μουχλιασμένο) τρόφιμο.

Αν θέλεις να λύσεις κι άλλες απορίες, κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ