Είναι θέμα βιολογικού ρολογιού: Σε άλλους αρέσει να ξυπνούν και να δραστηριοποιούνται από νωρίς το πρωί και σε άλλους όχι. Τι γίνεται όμως όταν, παρόλο που είσαι βραδινός τύπος, οι συνθήκες σε αναγκάζουν να τα δώσεις όλα από τις πρώτες πρωινές ώρες;

Πειραματίσου με χιούμορ και ψυχραιμία με τους εννέα τρόπους που ακολουθούν, για να κάνεις το πρωινό ξύπνημα όσο το δυνατόν πιο ευχάριστο:

Ο λογικός: Βάλε αποβραδίς στο μυαλό σου ότι υπάρχει ένας πολύ σημαντικός λόγος για να ξυπνήσεις νωρίς. Δες την κάθε ημέρα σαν μια ξεχωριστή περίπτωση και την εργασία σαν μια αξιοζήλευτη (στους καιρούς μας) ευκαιρία για αξιοπρεπή επιβίωση.

Ο δελεαστικός: Επινόησε ένα είδος ανταμοιβής που θα σε περιμένει το πρωί, όταν ξυπνήσεις. Ένα περιποιημένο πρωινό γεύμα με το ρόφημα που σου αρέσει, μια σπιτική μαρμελάδα, ένα ντους με νέο, ευχάριστο άρωμα, μια ζεστή αγκαλιά, το καινούργιο περιοδικό να σε περιμένει στο κομοδίνο, μια σύντομη ενημέρωση από την αγαπημένη σου ιστοσελίδα, ένα τηλεφώνημα σε αγαπημένο πρόσωπο. Επίσης λειτουργεί και η προσδοκία για μια καλύτερη θέση πάρκινγκ ή πιο ήσυχες συγκοινωνίες (όσο πιο νωρίς, τόσο πιο καλά).

Ο υγιεινός: Απόκλεισε την καφεΐνη και το αλκοόλ σε ακατάλληλες βραδινές ώρες, για να εξασφαλίσεις ξεκούραση με ποιότητα. Ας είμαστε ρεαλιστές: Όσο πιο επαρκής ο ύπνος, τόσο πιο εύκολο το ξύπνημα. Επιπλέον, ως γνωστόν, όσο νωρίτερα (και πιο κουρασμένος/η) ξαπλώσεις, τόσο καλύτερα.

Ο υποσυνείδητος: Ένταξε τον ύπνο στους στόχους σου. Αρκεί να καταχωριστεί στο (παντοδύναμο) υποσυνείδητό σου ως μια πράξη που εγκρίνεις απόλυτα και όλα θα γίνουν πιο εύκολα. Βάλε μια σημείωση – υπενθύμιση του πρωινού ξυπνήματος σε εμφανές σημείο: Στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού τηλεφώνου, στον πίνακα ανακοινώσεων, όπου σε βολεύει (χωρίς να σε νευριάζει). Ακόμα καλύτερα, γράψε επάνω σε μια ωραία εικόνα ανατολής ηλίου π.χ. «Καλό ξύπνημα στις 7» και κόλλησέ την στην πόρτα του ψυγείου. Θα προϊδεάσει τον εγκέφαλο ότι η ανατολή του ήλιου είναι κάτι ευχάριστο.

Ο ρυθμιστικός: Πριν κοιμηθείς, φρόντισε να υπενθυμίσεις στον εαυτό σου την ώρα που θέλεις να ξυπνήσεις: είναι σαν να κουρντίζεις το βιολογικό σου ρολόι.

Ο μουσικός: Πολλοί άνθρωποι σήμερα, χάρη στην τεχνολογία, ξυπνούν με την αγαπημένη τους μελωδία. Επίλεξε μια αρκετά ζωντανή μουσική υπόκρουση, ώστε να μην ηχήσει στα αυτιά σου ως παραδείσια άρπα νανουρίσματος.

Ο κοινωνικός: Μοιράσου τον στόχο σου με φίλους και συγγενείς. Ζήτησέ τους να συμβάλουν στο ξύπνημά σου, ο καθένας με τον τρόπο του, δημιουργώντας μια ευγενή άμιλλα μεταξύ τους για καλό σκοπό.

Ο αδιαπραγμάτευτος: Φτιάξε από το προηγούμενο βράδυ ένα αδιαπραγμάτευτο σχέδιο κινήσεων, ώστε να έχεις ως κίνητρο το γεγονός ότι, αν δεν ξυπνήσεις, θα χαλάσει η ροή του προγράμματός σου και θα καθυστερήσουν ή θα ακυρωθούν οι εργασίες σου. Βάλε τα πιο επείγοντα πρώτα στη λίστα, για να αναγκαστείς να βρεθείς σε εγρήγορση από νωρίς. Μην αφήσεις κανένα περιθώριο στον εαυτό σου για καλοπιάσματα επιστροφής στο κρεβάτι. Καλύτερα να σηκωθείς αμέσως, πριν προλάβεις να σκεφτείς οτιδήποτε.

Ο φιλικός/υποστηρικτικός: Δύο μητέρες που πρέπει να ξυπνήσουν πολύ πρωί για να ετοιμάσουν τα παιδιά τους για το σχολείο ή δύο συνάδελφοι στην ίδια εργασία μπορούν κάλλιστα να υποστηρίξουν ο ένας τον άλλο σε αυτή την προσπάθεια.

Αν θέλεις να λύσεις κι άλλες απορίες, κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ